fredag 3 oktober 2008

Fredagsfärg - Beige


Stranden Playa Codolar i Tossa de Mar i Spanien

Åtminstone en beige häst som går på ängen nere i Thannberg, Bayern i Tyskland

Här ligger veden travad inför vinterns sköna braskvällar, oxå detta foto är taget i Thannberg

Se mer Beige bilder på Fredagafärg Tryck Här

En skön helg önskar jag Dej!

Solen lyser så vackert över Göteborg i dag fredag den 3 oktober, så nu tar jag mej en cykeltur i den härliga solvärmen.

Solvarma kramar från Irene

http://intressant.se/intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

11 kommentarer:

Kerstin sa...

Härliga bilder. Längtar efter solen nu.
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Vedbilden är superb! Ett tilltalande omväxlande mönster och dessutom i beige färger i olika nyanser

Anonym sa...

Nu är det tävling igen hos mig - ta chansen och vinn en härligare höst. Trevlig helg!

Ninni sa...

Fina bilder alla tre! Bra gjort att hitta så varierande motiv!
Ha en skön helg!

Elzie sa...

Vad härligt det är med bara en bild på sand! Här har vi rätt bra väder idag. Är det lugnet före stormen månne?
Hoppas ni får en bra helg.
Kram Elzie

Rosebud Collection sa...

Beautiful pictures of beige..I figured out this blog..of course the spelling of "beige" helped..ha, ha.
A fun blog as usual..

Namn: Eva sa...

Underbara bilder ... speciellt hästapollen tycker jag är fin!!!

Ha det bra!

Anonym sa...

Fina bilder, speciellt veden!

Anonym sa...

Jag som är en gammal hästflicka fastande så klart för hästarna. Dessa vacker hästar som stammar från alperna. Haflinger heter rasen och de är guldbeiga i pälsremmen och har alltid vit man och svans.

Tillägas kan att det är verkligen en vacker bild på dessa fina pålar!

Resa med Herbert sa...

Hej på er alla!

Tack så väldigt mycket för era fina komentarer, jag blir så glad över varje litet ord.

Kram Irene

Husbilen Credo sa...

Härliga foton av temat beige - väntar på sommaren igen när jag ser dessa foton.
Ha en fin dag!