fredag 17 oktober 2008

Solskenspromenad i Hinsholmen, Göteborg

Göteborg 2008-10-17

I dag har solen flödat över Göteborg. Vi tog en promenad till Hinsholmen. En småbåtshamn som ligger i sydvästra Göteborg, inte så långt från Saltholmen, där båtarna går ut till södra Skärgården.

Här kommer jag att bjuda på mycket sol och solspeglingar, så sug åt dej allt vad du kan.

Today the sun has flown over Gothenburg. We took a walk to Hinsholmen. An small harbor for small boats, in the southwest of Gothenburg, nearby Saltholmen, there boats take of, to the south of the Islands, who are situated nearby Gothenburg.

I will invite to much sun and sunmirrors, so suck all what you can.







Min bloggvän Rosebud, säjer alltid "fortsätt titta upp" My blogfriend Rosebud always says "keep looking up"


Krabbskal, Crabfishshell







Det var allt, hoppas att du är varm och go nu. När du känner för att tanka lite sol så kom bara in och njut i den härliga solens glans.

Solvarma kramar från Irene

Thats all folks. I hope you have it warm and cosy now. You are always welcome back to fill up little sun, and enjoy the wonderful brilliance of the sun.

Sunwarm hugs from Irene

http://intressant.se/intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




9 kommentarer:

Rosebud Collection sa...

Oh Irene, what a beautiful job you did..I think it is wonderful..and you are so sweet to put English on your blog..Very, very enjoyable..so nice you mentioned about "looking up"..just a very enjoyable blog..as always..and Sunwarm wishes, Rosebud..

Anonym sa...

Kul att se, väldigt vackert,
där var vi nyligen, uppe i skogen med,
du missade den fina stenkatten.

Resa med Herbert sa...

Hi Rosebud!

Thanks for sweets comments.

Hej Hannele!

Tack.

Vi får ta en runda till.

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder, den fotopromenaden njöt jag verkligen av.
Man får onekligen en kängtan efter vår och sommar... (är man aldrig nöjd, eller...) :o)

Har du hittat något jobb ännu? Håller tummarna för dig!

Önskar dig en skön helg, Kram!

Monika sa...

Todilooo på dej ;o)

Tusen tack söta du för dina soliga bilder :o) Känner den goa värmen!

Inte vet jag hur du gör men du lyckat spida din sol vidare hit. För nu lyser den här utanför också.

Så glad jag blir för din skull. Grattis till provjobbet! Det kommer säkert att gå bara finemang för dej. Du har precis rätt egenskaper för att arbeta med något sånt.

Du är glad och positiv och tycker om andra människor. Så nemas problemas!

Vi hade en trevlig eftermiddag hos min mamma igår. Vi var fullt husvagn kan man verkligen säga ;o)
Om någon mer kommit hade vi fått ta till skohornet!

Ute var det så kylslaget så det var bara till att trycka ihop sig inne i vagnen.

Idag blir det lite övningskörning med dottern och lite ute så klart. Sen ska jag försöka plocka lite här hemma. Annars lär väl inget speciellt hända om inte barnen dyker upp utan förvarning. Vilket händer rätt så ofta :o) Guldklimparna mina!

Innan jag går tänker jag faktiskt titta en gång till på dina fina bilder. Härliga vinklar du fått till den här gången.

Och så tror jag också tar till mej Rosebuds ord, keep looking up!

Bättre att titta uppåt än bakåt ;o)

Varm och solig kram från mej :o)

MOnika

Elzie sa...

Vilka vackra solbilder. Älskar trä't som det blir vid havet. Är bara hemma en kortis och var tvungen att kika inom.
Ha det så gott.
Kram Elzie

Chubby Chieque sa...

Goa Irene!

Bilderna är fantastiska tagna. Solen verkligen bjöd oss en hjärlig värme och då man blir glad.

Hoppas Ni har en skön helg.

kjams

Resa med Herbert sa...

Hej Gunnel!

Tack så mycket, både för tummarna och orden.

En skön söndag önskar jag dej.

Kram

Hej Goa Monika vännen!

Tackar så mycket, skönt att det funkar med solen.

Solvarma kramar on mas från mej till dej

Hej Elzie!

Tack så mycket.

Ja det är kul att fota solen och försöka att få till varma och sköna bilder.

Kramar on mas till dej min vän.

Hej min goa vän Chie!

Tack, kul att du gillar min solskenspromenad.

Jag önskar dej en skön fortsatt söngag.

Hur många kramar som helst från mej till dej

Anonym sa...

Underbara bilder. Du har legat i ordentligt för att få till dem. Ha det riktigt bra och sköt om dig vännen!