onsdag 3 september 2008

Awards, Utmärkelser!

I dag har jag blivit förärad med 2 stycken utmärkelser.

Den första fick jag från min kära bloggvän Elzie med bloggen Essemias värld


Den andra fick jag, skyddsängeln, från en relativt nyvunnen bloggvän Annette, med bloggen ANESAS-BILDBLOGG

Sen fick jag för en tid sen i min andra blogg Mitt liv och mina funderingar
från lilla goa Chie med bloggen Richies Inspirational Designs
en Award
Med motiveringen

Quetal? este como esta mi amiga bonita?

Jag har bestämt mig nu, att du får den utmärkelse jag fick från några bloggare ett tag sen.

Jag har inte skickat vidare med tanken på att den som skall utmärkelse måste bara en värdig person.
Och du är ju!

Min motivering:
Alltid visar att du är hos en.
Riktig bloggare " att lämna kommentarer och svarar med"
Glad och ha alltid bra inlägg
Inspirerande.

Varsågod goa vän och nu är din tur vem ska få denna utmärkelse senare.

kram,
//chie


Och precis i skarven när jag flyttade hit till Göteborg fick jag en utmärkelse från min härligt långskrivande bloggkompis Monika med bloggen Tant Theas lilla torp


Med motiveringen

Irene - Bjuder mej på så många härliga solvarma hälsningar, underbara bilder och berättelser. Du är en pärla! Lycka till med flytten!

Från Monika

För en tid sen har jag oxå fått en award, men skam till sägandes, kommer jag inte ihåg från vem, snälla om du kommer i håg att du givit mej denna, kan du väl ge dej till känna så att jag kan tacka dej ordentligt.


Mina kära Awardsgivare, ni anar inte hur det gläder mej, att ni uppmärksamar mej och min blogg på detta sätt.

Tack så väldigt mycket!

Och nu vill jag ge min egenskapande utmärkelse

Guldängeln
Till dej Elzie
och dej Annette
och dej Chie
och dej anonyma givare

Till dej Monika
skickar jag en annan ängel, eftersom du redan har fått guldängeln oxå denna har jag fotat och fixat till
Jag skickar oxå över samtliga utmärkelser till alla er som tittar in till mej, utan er är jag inget, tack för alla underbara kommentarer. Och kom ihåg att jag oxå har en Gästbok tryck här så kandu skriva en liten rad om du har lust, jag blir så jätteglad då :)))))

Lev väl och krama om varandra

Solvarma kramar till er alla från Irene

http://intressant.se/intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,



16 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till all underbara utmärkelser.
Hur har du det?
Måste vara så skönt att vara hemma.
Jag är såååååå avundsjuk.
Underbara bilder har du tagit, nej nu ska jag njuta vidare i din fina blogg.
Kram Bodil.

Kristen Andrews sa...

Congrats!

Monika sa...

Wow! Så många Du fått Irene! Och precis ALLA är du värd! Du är verkligen den ultimata bloggaren på alla sätt! Du skriver med hjärtat. Din själ och ditt hjärta finns också med i dina underbara bilder.

Och igen överraskar du mej med en ängel! :o) Så fantastiskt! Jag är så rörd! Och glad och tacksam och jag vet inte vad! Finner inte ord! Tänk dej! JAG! Blir alldeles stum! ;o) Tusen tack kära Irene!

Jag kommer att vårda den sååå varmt i mitt hjärta. :o)

Tack för att du finns Irene! Du är en underbar person!

Nu är det bara att greppa penseln! :o)

Vi hörs snart igen!

Massor av kramar till Dej! :o)

Monika

Anonym sa...

Klart du har fått många utmärkelser!
Du är förtjänt av varenda en!

kramen!

Resa med Herbert sa...

Hej Bodil!

Tack så mycket.

Vad roligt att du njuter av min blogg.

Jo tack jag har det bara bra, håller på att söka jobb nu, vilket visar sej att det inte var det lättaste, jag vet inte hur många jobb jag har sökt, men dom vill nog inte ha en dam i sina bästa år.

Ja det är skönt att vara i Göteborg igen, jag ser mina omgivningar med helt nya ögon.

Kram til dej från mej

Hi Kirsten!

And thanks!

Gomorron kära Monika!

Tackar allra ödmjukast, för dina fina ord, dom uppskattas och gläder mej enormt mycket.

Jag har ju inte träffat dej öga mot öga, men det sker säkert förr eller senare, om inte förr så senare, men jag förstår att du liksom jag gillar att prata, och förstår att det krävs lite, för att du skall bli stum, även jag blir alldeles stum av dina uppskattande ord.

Hoppas att penseln följer din hand i dag!

En skön dag önskar jag dej Monika.

Solvarma kramar till dej från mej

Hej Sus!

Tackar så mycket.

Kramisar till dej

annette sa...

Oh, tack så mycket för den Fina Guldängeln, känns så speciellt att få en Award som Du skapat alldeles själv!

Jätttestort Tack och Kram //annette

Unknown sa...

Beautiful photos!

Anonym sa...

Grattis till alla dina utmärkelser.
Så roligt.Du är värda dem flera gånger om. Tack för dina goa ord hos mig.
Puss o kram ewa

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Hamnade på din förra som ja tror,hoppas ingen har öppnat pPandoras Box för då är det kört.Peter

Resa med Herbert sa...

Hej Annette!

Det gläder mej mycket, att du tycker om ängeln.

Kram till dej

Hi Lisa!

Thanks,

Hej Trollmor Ewa!

Tack så mycket och de nada.

Puss o kram till dej oxå

Resa med Herbert sa...

Hej Peter!

Kul att du tittar in hos mej.

Ja du vi håller Pandoras ask stöngd :)

Anonym sa...

Oj, här var det utmärkelser åt alla håll :)
Men du är värd varenda en!

Hoppas allt är bra med dig och din kärlek.
Ha det gott, kram!

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Hej vännen!

Inte lätt att få jobb vilken ålder man än är i....
Lycka till!

Man kan läsa vissa delar av dokumentet.
Gammal engelsaka och dokumentet är liksom skrynkligt!

Ha en skön fredag du och maken.

Kram Bodil.

Rosebud Collection sa...

What a wonderful blog..Will put your name on mine too..You have some great awards..Congratulations to you ..
Enjoy all the beautiful angels..

Resa med Herbert sa...

Hej Frumpan, Hannele, Bodil!

Tack så mycket.

Mmmm vi har det gott tillsammans min älskling och jag.

Kram Irene

Hi Rosebud!

Thanks, and thanks for droping by