söndag 27 juli 2008

Fototriss - vatten

Utsikt från Älvsborgsbron i Göteborg. Mellan sol och regn, lyser regnbågen så vackert, medan båten tuffar in mot kajen.

Kneippbad är bra för hälsan
tryck på länken ovan, så kan du läsa mer om detta.
På bilden så ser du hur ett sådant bad går till. Bilden är tagen, vid Kneippbecken i Bayern i Tyskland.

Ser du Medelhavet, som lyser så blått bakom drinkarna. Detta foto är taget vid stranden i Lloret de Mar i Spanien.

Se mer vattenbilder hos Fototriss

http://intressant.se/intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,



13 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Härliga foton den över hamninloppet till Göteborg -
HA EN FIN KVÄLL

Resa med Herbert sa...

Hej Lottam!

Ja Göteborg är en mycket vacker stad.

Du får oxå ha en fin kväll.

Anonym sa...

Vilka härliga bilder...gillar regnbågsbilden lite extra :)

Anonym sa...

Vilken maffig regnbåge!

Fast min favoritbild blir den färgglada med drinkarna och Medelhavet i bakgrunden! :-)

Anonym sa...

Vilka vackra foton. Fascineras av regnbågen på Göteborgsbilden.
Kramis L

Ingrid E sa...

Oj vad fina bilder! Speciellt regnbågen. Var uppe i morse kl 05 och fick se regnbågen. Så vackert!

Nollan sa...

Otroligt läcker bild på regnbågen över hamnen i Göteborg. Väl fångat!
Ha det bra!

Lena sa...

Fina bilder! Gillar hamninloppet i Göteborg. Min syster bor ganska nära, så varje gång vi hälsar på, bara MÅSTE min sambo gå ner dit och titta på båtarna. Han är båttokig.

KRAMEN!

www.tematoken.blogspot.com

Anonym sa...

Trevligt tänk om vatten.. den där du eller vem det är går över en liten vattenbro.. ger jag högsta poäng:-)

annette sa...

Ja, det blev mittenbilden som vann mitt hjärta idag, längtar efter att vara i vatten just nu!

Ha det så bra!

//annette

Resa med Herbert sa...

Hej Alla!

Och tack så mycket för era fina kommentarer. Jag får tacka er alla så här i klump, för jag har lite mycket att stå i just nu, har precis flyttat in i vår nya lägenhet.

Hitintills har det blivit 6 som gillade Göteborgsbilden bäst, jag får nog erkänna att den bilden ligger mej varmast om hjärtat oxå, 2 som gillade Kneippbadsbilden, det är inte jag som går i vattnet, utan min svägerska från Tyskland och 1 som gillade drinkarna bäst, ja lite svalkande drinkar är nog inte så dumt i dessa dagar.

Jag önskar er alla en fin kväll och en god morrondag.

Ninni sa...

Fina foton alla tre! Härlig regnbåge!
Tack för kommentaren hos mig.
Hoppas du får en skön helg!/Ninni

Anonym sa...

Den första bilden med regnbågen var läcker.