torsdag 5 februari 2009

Utlottning hos Tant Theas lilla torp

Hos min goa bloggvän Monika med bloggen Tant Theas lilla torp
kan du vinna

Dessa två doftstrutar som innehåller torkade lavendelblommor

den här dekorationen~Amor Vincit Omnia~

~
Utlottningen pågår till kl 12.00
Alla Hjärtans Dag
14 feb.

Jag deltar i utlottningen med följande bloggar

Bloggromanen "Vi möttes på ICQ" Tryck här så kommer du in till den

och så denna som du är inne på nu, "Tillbaka i Göteborg"

min blogg som jag skrev i när jag bodde i Tossa de Mar, "Mitt liv och mina funderingar" Tryck här så kommer du in till den

och så min blogg där jag deltar i diverse fotoutmaningar, "Solvarma foton" Tryck här så kommer du in till den

För att vara med och tävla gå in till Monika

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

Chubby Chieque sa...

Hmmm... suktad att vara med men jag vet att jag inte vinner så, får jag nöja med att titta och läsa.

P.S.
Jag är inte ledsen, verkligen inte! Har så kul på jobbet även om jag jobbar häcka av mig.

Ha en underbar kväll! Beso mas...

Ingrid E sa...

Så många bloggar du har! Fina bilder på dem alla.
Trevlig helg!

Anonym sa...

Välkommen in till mig och tävla om att göra en alldeles egen bok, eller en färdig bok för ro i själen och godis! Trevlig helg!

Monika sa...

Ja jisses! Här var det Tant Thea så långt ögat når! *skrattar*

Nog vore det väl attan om inte gubben ska lyckas dra någon lott med ditt namn på! Hade tänkt mej att han ska få vara vinstdragningsförrättare sen när det blir dags för det :o)


Så var det alltså fredag...igen!
Vart tar dagarna och veckorna vägen?? Jag bara undrar! Om tiden fortsätter fara fram i den här raketfarten är det snart sommar och härlig grönska :o)

Ikväll blir det väl soffmys och lets dance i vanlig ordning.

Önskar en trevlig helg!

Kramar

Monika